Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/clients/client1455/web1842/web/wp-includes/pomo/translations.php on line 208
Freight - Kazo™ Freight - Kazo™
Logga in Varukorg
Menu

Fraktkostnad

Fraktkostnaden för beställningar upp till 800 kronor är 98 SEK.

Fri frakt för beställningar över 800 SEK.

Paket

Du hämtar ditt paket på postkontor eller annat utlämningsställe.

 

Leveranstid

Alla beställningar hanteras inom två arbetsdagar, förutsatt att betalningen godkänts och varan finns i lager. När du har slutfört din beställning skickas en preliminär bekräftelse via e-post. I Sverige får du dina varor inom 3-5 arbetsdagar efter det att vi har skickat ut en preliminär bekräftelse på din beställning.

När ditt paket har skickats får du ytterligare ett e-postmeddelande med en slutlig bekräftelse och instruktioner om hur du kan spåra och hämta ut din beställning.

Vi gör allt som står i vår makt för att effektuera din order enligt utlovad leveranstid. Om en försändelse avviker från den utlovade leveranstiden och det uppstår en leveransförsening meddelar vi dig detta per e-post.

Outlöst / Ej mottaget paket

Vi debiterar 250 kronor för paket som inte löses ut. Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss måste du ta emot paketet och skicka tillbaka det till oss, annars blir det registrerat som ej mottaget och debiteras automatiskt.

Vi byter varan eller återbetalar dig det belopp varan kostade. Vid retur står du själv för returportot.

Om du valt faktura som betalningsalternativ medföljer fakturan paketet, därför är det viktigt att lösa ut paketet och betala denna inom 14 dagar för att undvika påminnelseavgift och dröjsmålsränta. Eventuell faktura för outlöst paket skickas genom vår partner Kreditor.

Transportskador

Alla paket som lämnar oss är försäkrade. Kazo Tableware är ansvarigt om varan skadas eller kommer bort under transport från Kazo Tableware på väg till dig. Vi står för ev. skador som kan uppstå vid transport till dig. Om du vid mottagandet av ditt paket hos ombudet upptäcker att försändelsen är synligt transportskadad bör detta reklameras direkt till paketombudet. Har du öppnat paketet och upptäcker skada så kontakta oss, genom att klicka här.

Om varan skulle komma fram skadad får du skicka tillbaka den till oss så att vi kan skicka en ny produkt till dig, kostnaden för frakt när det gäller trasig vara står vi för.

Vid retur av varan rekommenderar vi att du packar försändelsen noga i originalförpackning eller likvärdigt packmaterial. Dessutom bör godset försäkras och skickas som spårbar sändning vid retur. När du återsänder varor till oss står du själv för transportrisken. Om varan skadas eller kommer bort då du på eget initiativ återsänder den är du som avsändare ansvarig för godset.

Skulle en vara inte finnas i lager så levererar vi den så fort den åter finns i lager. Vi reserverar oss för slutförsäljning.